video na maila

2820118732213700x100.gif

sobota, 26 lutego 2011

Laureat konkursu wojewódzkiego


Patryk to moje największe odkrycie, najbardziej utalentowany uczeń.
Już test diagnostyczny w pierwszej klasie napisał na „6”. Zapytałam go wtedy skąd zna tak dobrze język niemiecki? Odpowiedział, że urodził się w Bremen, tam chodził do przedszkola i potem do pierwszej klasy. Zapytałam , czy będzie chciał uczestniczyć w konkursach przedmiotowych, zgodził się.
Przez 3 lata brał udział w różnych konkursach, zawsze był w czołówce. Przynajmniej raz w tygodniu pracowaliśmy indywidualnie, przed ważniejszymi konkursami częściej. Przez te 3 lata rozwiązał tysiące zadań, przeczytał dziesiątki tekstów i lektur, rozwiązał setki testów. Pracowaliśmy też on line i poprzez Skype , wtedy przygotowywał się do finału konkursu wojewódzkiego, a ja miałam nogę w gipsie. Z optymizmem oczekiwałam sukcesu…
Tylko z takim pracowitym uczniem można było wspiąć się na sam szczyt. W Poznaniu był najlepszy, został laureatem konkursu wojewódzkiego! Kiedy był w klasie II został laureatem konkursu ogólnopolskiego organizowanego przez PSNJN.
Praca z tym uczniem dostarczyła mi wiele radości i satysfakcji zawodowej. Dziękuję jego rodzicom, dyrekcji szkoły, koleżankom germanistkom, forumowiczom Ekademii, nauczycielom których wcale nie znam, a służyli mi radą. Dziś wszyscy możemy się cieszyć i świętować!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz