video na maila

2820118732213700x100.gif

piątek, 18 lutego 2011

Tropical Island Berlin


W czasie ferii wybrałam się z moją rodzinką do Berlina na Tropical Island.
To był strzał w dziesiątkę. Wszyscy niezależnie od wieku, byli zadowoleni.
Można tam świetnie wypocząć i zabawić się, krótko mówiąc zrelaksować się, a tego było nam trzeba!
Dzieciaki szalały na zjeżdżalniach, a dorośli poszli m.in. do saun, na masaże, a ajurweda -indyjska sztuka uzdrawiania pomogła nam odzyskać wewnętrzną równowagę. Charakterystycznym elementem sztuki Ajurweda są zabiegi z użyciem olejków.
Wspaniale można się poczuć po okładach błotnych Badia z Morza Martwego i wielu innych wg upodobań. Substancje używane do tych zabiegów kosmetycznych najlepiej działają w łaźni borowinowej, Campur Campur Natural Beaty Sauna oraz w Strefie Saun.
Dla miłośników fitness też się coś znajdzie. Ćwiczenia fitness przyczyniają się do lepszego samopoczucia i poprawiają jakość życia! Odkryjcie Fitness Club w Strefie Saun Tropical Islands. W jego klimatyzowanych pomieszczeniach znajdziecie najnowocześniejsze przyrządy fitness, które pomogą Wam wyrzeźbić ciało. Na wyposażenie składają się nie tylko ergometry rowerowe, bieżnie i crosstrainery, lecz także przyrządy do treningu mięśni nóg, pleców, brzucha, bicepsów i ramion.
Powiem jedno, byłam tam cały dzień, ale nie zdążyłam poznać wszystkich atrakcji, dlatego zapisałam sobie to miejsce w „ulubionych” i wybiorę się tam jeszcze niejeden raz.Po to by odprężyć się, zamknąć oczy i pozwolić się rozpieszczać.

1 komentarz: